Tina Gorenjak bo v zgodovini slovenskega zabavništva zapisana kot prva slovenska Playboyjeva zajčica, lahko pa jo omenimo tudi med pionirkami propagiranja seksa. Po dobro znani skladbi Muca maca in provokativnem videospotu, smo dočakali še njen glasbeni prvenec...
Glasbeni prvenec z dvoumnim naslovom Peep Pop in prvenec, ki ima bolj malo veze z glasbo - v notranjosti ovitka namreč najdete vrsto privlačnih, erotičnih in zapeljivih fotografij Tine G., ki jih je ustvaril priznani fotograf Fulvio Grisoni, za redke kose oblačil pa je poskrbel Alan Hranitelj.
Veliko glasbe je ustvarila Barbara Pešut, med gostujočimi glasbeniki najdemo tudi njenega moža Roberta oziroma Magnifica in njegovega brata Schatzija, pa Mateja Mršnika, Anžeta Langusa, Mateta Brodarja, Dejana Zabukovca, torej stare znance Doma svobode.
In ob poslušanju besedil ? nekaj jih je napisala celo sama Tina, dobimo občutek, da smo dobili še žensko verzijo Magnifica, le da si Tina G. upa o seksu in seksualnosti govoriti in vzdihovati še nekoliko bolj odkrito in na trenutke tudi prepričljivo.
Žal besedila ne povedo prav veliko in imajo precej nenavadno naglašene rime, glasba ni nič posebnega in na trenutke preveč spominja na zadnje Magnificove izdelke, najslabši pa je Tinin vokal ? neprepričljiv in primeren le za stokanje, ki spominja na doživljanje vrhunca pri seksu.
Na plošči je osem pesmi, Muca maca se na koncu pojavi še v remixu Alda Ivančića, srečamo se še s priredbo skladbe Brez ljubezni, v Arruba / Jamaica naj bi Mate Brodar spominjal na Seana Paula, Autosentiš ima godalni aranžma in ob zaključku refrena skladbe DoYouWanna slišimo nadaljevanje "Fuck with me?".
Prodajanje glasbe ali seksa? Vsekakor slednje! Mislim, da Tina G. v glasbi ne bo posebej uspešna, njen zanimiv ovitek pa zna kmalu krasiti kakšen intimen moški kotiček, morda pa se Tina znova opogumi in še enkrat odvrže krpice za Playboy?!
Tina G.: Peep Pop
(leto izdaje 2004, založba Menart)
Ocena: 2